وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به دنبال اجلاس موفقیت آمیز جنبش غیر متعهدها در جمهوری اسلامی ایران، فتنه گران به تکاپو افتاده اند تا این جنبش را بی اهمیت جلوه دهند مجید محمدی یکی از نویسندگان روزنامه های زنجیره ای دوم خرداد و از همراهان اکبر گنجی و عماد باقی در آن زمان که حدود 10 سال است در آمریکا جا خوش کرده، اعلام کرده که تنها سازمانی که قدرت اجرایی دارد فقط شورای امنیت است و غیر متعهدها در دنیا جایی ندارند.

بولتن نیوز: پس از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس سران غیر متعهد ها در ج.ا.ا و حضور موثر و قوی 120 کشور یعنی چیزی حدود دو سوم کشورهای جهان در این اجلاس و مباحث مطرح شده در آن و بیان چالش های موجود فعلی در ساختار سازمان ملل و همچنین نقش و سلطه گری آمریکا بر دیگر کشورها از طریق سازمان ملل، فتنه گران در صدد بیان مجدد انزوای ایران در جهان بر آمده اند.



مجید محمدی یکی از نویسندگان روزنامه های زنجیره ای دوم خرداد و از همراهان اکبر گنجی و عماد باقی در آن زمان که حدود 10 سال است در آمریکا جا خوش کرده، سعی دارد با انجام مصاحبه های متعدد با رسانه های غربی و خصوصاً رادیو فرانسه برای انزوای جمهوری اسلامی تاکید و اعلام دارد که تنها سازمانی که قدرت اجرایی دارد فقط شورای امنیت است. یعنی فقط همان چند کشور سلطه گر که قصد دارند مطالب و دیدگاه های مد نظر خود را به سایر کشورهای جهان دیکته کنند، توانایی دارند و غیر متعهد ها در دنیا جایی ندارند.

این فرد که از ابتدا با هدف به اصلاح تحصیل به آمریکا رفته و برخی از املاک خود را در اختیار هم کیشان خود جهت اجاره و ... قرار داده یکی از امضاء کنندگان نامه 419 نفر به دبیر کل سازمان ملل و تقاضا برای دیدار بانکی مون با سران فتنه بوده است. این در حالی است که وی در زمان انتخابات 88 و پس از آن اصلاً در ایران حضور نداشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com